Skip to content

Angel och Bruse blir ett

May 28, 2008

Det här inlägget är främst gjort för det underbara brudparet Elisabeth Angel och Erik Bruse och deras lika trevliga familj och vänner. Ett stort tack till er alla för en härlig dag, samt att jag fick vara med och ta lite bilder. Hoppas ni tycker om dem. De foton ni ser nu är i webformat, men skulle ni vilja ha högupplösta kopior så har Elisabeth och Erik fått dessa.

Här följer några av mina egna favoriter.

Samtliga bilder finner ni här nedan. Klicka bara på önskad länk.
Studiobilder
Vigseln i Tveta kyrka
Bilder utanför kyrkan
I parken
På bröllopsfesten
Ringarna
Några roliga miner

2 Comments leave one →
  1. May 31, 2008 23:49

    Haha… jag vet. Men det var något jag aldrig gjort innan, och jag var ju tvungen att pröva 🙂
    Tack för den vänliga kommentaren!

  2. May 31, 2008 23:34

    Riktigt snygga bilder. Fast det där med ringen i boken måste vara det mest klassiska man kan göra.

Leave a Reply

